Ako ste lani bili marketinški hrabri i efikasni, svoj rad okrunite Effiejem

25. veljače 2021.

Foto: Effie Croatia

Prijave na nacionalno natjecanje marketinške efikasnosti traju do 20. ožujka, a ovogodišnje su kategorije, uvjeti i kriteriji žirija prilagođeni izvanrednim okolnostima.

Nakon kategorija Maloprodaja (Retail), Zdravstvo, Carpe Diem te Engaged Community koje su uvedene prošle godine, novo izdanje natjecanja, s posebnom misijom osnaživanja i proslavljanja efikasnih projekta u izrazito izazovnom razdoblju za cijeli svijet, ove je godine uvelo nekoliko novih kategorija: Tematski marketing, Pozitivne promjene i E-trgovinu.

Na natjecanju Effie Awards Croatia 2021 i dalje mogu sudjelovati projekti i kampanje koji su se provodili u Hrvatskoj od 1. rujna 2019. do 31. siječnja 2021. godine, a kasni prijavni rok produljen je sve do 20. ožujka 2021.

Kriteriji pri ocjenjivanju

Na natjecanju Effie najvažnija je effiekasnost i kako su razni marketinški elementi funkcionirali zajedno da bi postigli sjajne rezultate. Žiri vrednuje četiri kriterija pri ocjenjivanju cjelokupne učinkovitosti prijave: strateški izazov, kontekst i postavljene ciljeve (23,3 posto), uvid i stratešku ideju (23,3 posto), realizaciju ideje (23,3 posto) i rezultate (30 posto). Više informacija o ocjenjivanju i savjete žirija pronađite na poveznici.

"Najbolja preporuka koju mogu dati jest da u prijavi ispričate priču svoga brenda iskreno i strastveno. Držite se činjenica jer to je naposljetku business case, ali nastojte prijavi udahnuti i malo duše elementima koji su samo vaši, prepoznatljivi i koji se 100 posto mogu povezati s brendom", poručio je Zvonimir Seki, predsjednik ovogodišnjega žirija.

P.hr/I.G.