Kvaliteta je imperativ i preduvjet opstanka

17. rujna 2019.

Akcija Kupujmo hrvatsko održava se na glavnom zagrebačkom trgu, gdje svoje proizvode po promotivnim cijenama nudi više od 260 izlagača

Foto: HGK

Akcija Kupujmo hrvatsko, koju provodi Hrvatska gospodarska komora, održava se 17. i 18. rujna u Zagrebu, na Trgu bana Josipa Jelačića od 9 do 19 sati. Svoje proizvode predstavlja više od 260 izlagača, među kojima su brojni mali proizvođačii, obiteljska poljoprivredna gospodarstva, braniteljske zadruge, ali i velike tvrtke poput Gavrilovića ili Podravke.

"Hrvatska gospodarska komora već 22 godine promovira hrvatsku kvalitetu. Bili smo influenceri davno prije nego što je taj koncept zaživio na društvenim mrežama. Danas se vidi da smo napravili dobar posao jer je hrvatski proizvod postao brend koji prepoznaju svi naši građani. Volio bih da se ta prepoznatljivost ubuduće proširi i na međunarodno tržište", istaknuo je predsjednik HGK Luka Burilović na otvaranju akcije Kupujmo hrvatsko u Zagrebu.

Luka Burilović, Kupujmo hrvatsko

"Kvaliteta u proizvodnji je imperativ i preduvjet za opstanak. Volio bih da u budućnosti i hrvatski proizvod na stranom tržištu bude prepoznatljiv kao što su to hrvatski sport i prirodne ljepote", kazao je Burilović.

Drago Prgomet, predsjednik zagrebačke Gradske skupštine, rekao je kako ova akcija omogućuje da hrvatski proizvodi, prije svega malih proizvođača, dopru do kupaca. 

Kupujmo hrvatski

Zagrepčani i turisti na brojnim štandovima na Trgu bana Josipa Jelačića mogu kušati i kupiti brojne domaće delicije iz svih krajeva Hrvatske, a nude se i brojne rukotvorine, odjeća, prirodna kozmetika, igračke i drugi proizvodi domaćih proizvođača.

Hrvatski brend Vivax izložio je svoje televizore koji se proizvode u Hrvatskoj, ali i brojne male kućanske aparate, mobitele, tablete i grijalice. Josipa Žižić, marketinška specijalistica M San grupe, za vlastite brendove nam je kazala da već nekoliko godina sudjeluju u akciji Kupujmo hrvatsko. "Naš je štand izložbenoga karaktera, ne prodajemo proizvode izravno, ali ih predstavljamo kupcima i nudimo im popuste koje mogu ostvariti u našim trgovinama diljem zemlje. Kad ugledaju brend Vivax, obično se pohvale onime što od našeg asortimana imaju doma, a najčešće su to klima-uređaji i televizori za koje smo dobili nagrade best-buy", kazala je Žižić.

Tomislav Gorički iz tvrtke Kogutex proizvodi tradicionalne zagorske mlince već 16 godina. "Sve se radi ručno, bez ikakvih strojeva, od tijesta do pakiranja. Zagorski mlinci od ostalih se i razlikuju po ručnom razvlačenju tijesta i pečenju mlinaca na zagrijanim metalnim pločama. Kupci nas prepoznaju i našim proizvodima daju prednost pred tvorničkima", ispričao je Gorički dodavši kako im je ovo četvrta godina da sudjeluju u akciji Kupujmo hrvatsko i da su jako zadovoljni promocijom koju tim putem dobivaju.

Još je jedan stalni izlagač na akciji i Mirjana Šestak s gospodarstva Šestak koje se bavi proizvodnjom kravljeg sira. "Ponuda nam je šarolika, imamo tvrdih i polutvrdih sireva s raznoraznim dodacima, od parike, vlasca i kima, pa sve do tartufa. Mlijeko otkupljujemo od 12 lokalnih proizvođača iz Krašića i Žumberka. To su brdski predjeli gdje se krave još uvijek hrane vani i mlijeko je izuzetno kvalitetno, pa je i sir takav. Jako smo zadovoljni potražnjom koja je čak veća od naših proizvodnih kapaciteta. Na tržištu smo već 15 godina, preboljeli smo sve dječje bolesti i kupci prepoznaju naš brend", izjavila je Šestak.

Promociju hrvatske proizvodnje podržala su i mnoga poznata lica poput Matije Vuice, Zijada Gračića, Doris Pinčić, dizajnerskog dvojca Elfs, Lane Gojak, Marije Borić i brojnih drugih.

U gotovo četvrt stoljeća promocije domaće kvalitete HGK je pomogla u izgradnji nacionalnog brenda koji prepoznaje sve više kupaca, ali i trgovaca. Danas svi veliki trgovački lanci na svojim policama nude hrvatske proizvode, a prema istraživanjima HGK, čak 86 posto potrošača spremno je izdvojiti više novca za hrvatski proizvod. To je jako bitno jer kupujući hrvatsko postajemo čuvari domaće proizvodnje. Čuvamo radna mjesta, potičemo konkurentnost i, naposljetku, stvaramo bolje sutra za generacije koje dolaze.

Kupujmo hrvatsko Zagreb

P.hr/I.B.