ABC sir počeo se izvoziti na Bliski istok, dogovaraju se nova tržišta

20. lipnja 2022.

ABC sir najvažniji je izvozni proizvod Belja, a trenutno je prisutan na 20 tržišta na trima kontinentima

Foto: Belje plus

Već više od 40 godina ABC sir prisutan je u svim zemljama regije Adria i jedan je od rijetkih domaćih mliječnih proizvoda koji ima uspješnu izvoznu priču na europskim tržištima, ali i u Americi i Australiji. Prošlog tjedna počelo se s izvozom tog sira i na Bliski istok, točnije u Irak, tržište velikog potencijala s više od 40 milijuna stanovnika, priopćeno je iz Belja.

Specifičan po svojoj jednostavnosti, ABC sir nastaje od samo triju sastojka - mlijeka, vrhnja i malo morske soli. Ne sadrži nikakve konzervanse i aditive zbog čega ga vole potrošači svih generacija na različitim tržištima.

"ABC svježi krem sir jedan je od najprepoznatljivijih brendova u Hrvatskoj i regiji, a iskorak koji radimo svake godine na inozemnim tržištima zalog je za budućnost i pokazatelj kvalitete jer je konkurencija u mliječnom segmentu iznimno jaka. Prodaja ABC sira na domaćem i inozemnom tržištu u porastu je svake godine i ako ovako nastavimo, a imamo sve predispozicije, morat ćemo povećati proizvodne kapacitete da bismo mogli zadovoljiti potražnju", izjavio je Tomislav Radišić, direktor prodaje i marketinga Belja plus.

Marko Žeravica, Tomislav Radišić
Marko Žeravica i Tomislav Radišić / Foto: Belje plus

Širenje na tržišta Azije

Iako je pandemija nakratko zaustavila izvoz ABC sira u Irak, Marko Žeravica, rukovoditelj izvoza Belja plus, kaže da je tvrtka u posljednjih nekoliko mjeseci intenzivirala pregovore s partnerima i dogovorila povratak tog sira na iračko tržište.

"Posebno smo zadovoljni što smo od prošlog tjedna započeli s velikim isporukama koje će se nastaviti i u idućem razdoblju. Trenutno smo prisutni na 20 tržišta na trima kontinentima, a naši planovi uključuju daljnje širenje. U ovom trenutku pripremamo i dogovaramo nova tržišta za izvoz tog sira na području Azije", otkriva Žeravica.

Fokus na domaću proizvodnju i snažne brendove osnova je dugogodišnje tradicije poslovanja Belja, kompanije koja ove godine obilježava 325 obljetnicu poslovanja. Sa 70 proizvodnih lokacija u Baranji i središnjoj Hrvatskoj, na kojima radi 1.600 zaposlenih, jedna je od najznačajnijih domaćih kompanija za proizvodnju hrane, poznata po svojoj kompleksnosti i sljedivosti proizvodnje 'od polja do stola'.

 

Phr./I.B.