HUOJ: Zlatko Dalić komunicira najbolje

14. ožujka 2019.

Foto: HUOJ

Komunikator 2018. godine izbornik je hrvatske nogometne reprezentacije Zlatko Dalić, a nagrada mu je uručena na svečanosti 12. Grand PRixa Hrvatske udruge za odnose s javnošću. Prestižna titula dodjeljuje se osobi ili skupini koja se ističe odličnom komunikacijom, a koja se njome ne bavi profesionalno. Omiljeni hrvatski izbornik titulu Komunikatora godine izborio je u žestokoj konkurenciji, dok su u užoj konkurenciji bili Vojko V, Petar Stipetić, Igor Rudan i Tvrtko Barun. Primajući nagradu, Dalić je istaknuo kako mu je komunikaciju vodila želja da bude dobar trener.


"To je za komunikaciju značilo da bude jednostavna, pouzdana i poštena" rekao je najuspješniji hrvatski izbornik.

"Izbornik Zlatko Dalić komunicira iskreno i izravno. Svoju je momčad, ali i sve njezine navijače oduševio otvorenošću, odmjerenošću i odlučnošću. Izvrsno je komunicirao i u kriznim situacijama. Na putu do srebrnog odličja na Svjetskom nogometnom prvenstvu postao je izvrstan primjer zašto dobar lider treba biti i uspješan komunikator“, istaknula je predsjednica žirija 12. Grand PRixa Maja Gradišar Perotić.

Međutim, komunikacija zastupnika Hrvatskog sabora istaknuta je kao najgora u Hrvatskoj prošle godine. „U nedostatku kvalitetnijeg i prikladnijeg sadržaja, zastupnici svih političkih opcija posežu za neprimjerenom komunikacijom, ali i različitim performansama kojima je jedini cilj kratkoročno skretanje pozornosti na sebe i hvatanje djelića medijske pažnje. Među zastupnicima prevladava i očita želja za verbalnom dominacijom koja pojedincu brzo i jednostavno može donijeti satisfakciju, no istodobno dugoročno čini nepopravljivu štetu povjerenju u instituciju Hrvatskog sabora, političara te politike u cjelini“, kazala je Maja Gradišar Perotić te pozvala saborske zastupnike da porade na kvaliteti svoje komunikacije.

Krešimir Macan primio je Grand PRix za doprinos struci, a najboljom agencijom na ovogodišnjem Grand PRixu proglašen je Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri. Ta je agencija dobila najviše bodova žirija pri ocjenjivanju projekata koji su uši u završnicu izbora.
U deset kategorija natjecali su se tvorci 30 komunikacijskih projekata. Žiri priznaje da je imao težak posao jer su u nekim kategorijama o pobjedniku presuđivale nijanse.

„Odnosi s javnošću u Hrvatskoj idu naprijed. U većini područja drže korak sa svijetom, a u nekima vidimo i snažan zamah. Stvaraju se kvalitetne strategije, koriste se najnovije tehnologije, potiče se kreativnost, implementiraju se inovativna rješenja…“, rekla je predsjednica HUOJ-a Ana Tkalac Verčič.

Grand PRix za odnose s javnošću u tijelima državne vlasti Republike Hrvatske osvojili su Agencija za elektroničke medije i Ured UNICEF-a za Hrvatsku s Danima medijske pismenosti te Hrvatska turistička zajednica s organizacijom sedmodnevnog posjeta fotoreportera Svjetskoga nogometnog prvenstva Yurija Corteza Hrvatskoj.

Grand PRix za odnose s javnošću u regionalnoj i lokalnoj samoupravi dobile su Pragma komunikacije koje su za Gradski ured za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom Grada Zagreba osmislile i provele „Komunikacijsku platformu Najmudriji.hr“. Ista agencija briljirala je i u internoj komunikaciji. Grand PRix u toj kategoriji zaslužila je projektom „S Herojem vrijednosti do Glavne Njuške“, osmišljenim za Njuškalo.

Grand PRix za odnose s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama primio je Madison Consulting koji je za Udrugu žena oboljelih i liječenih od raka Nismo same radio projekt „Nisi sama – ideš s nama“.
Agencija 404 pobijedila je u kategoriji Grand PRix za velika trgovačka društva zahvaljujući kampanji „Ponosni na dobar posao u Valamaru“ koju je radila za Valamar Rivieru.

Grand PRix za odnose s javnošću za mala i srednja trgovačka društva primili su Vajt i Split parking koji su surađivali na projektu „Želiš li se mijenjati za mjesto?“

Nova TV pobijedila je u dvije kategorije. Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje osvojila je projektom „rastemoZAjedno“, a nagradu za digitalnu komunikaciju zahvaljujući „Transformaciji zabave: Tvoje lice zvuči poznato“.
Grand PRix za najbolju prilagodbu svjetske kampanje osvojio je Madison Consulting za tvrtku IKEA Hrvatska s projektom „Rodna ravnopravnost u IKEA Hrvatska: Ravnopravnost je bolja za sve“.

U kategoriji Grand PRix za komunikaciju događanja najbolja je bila Millenium promocija s komunikacijom humanitarne utrke Zagreb Advent Run 2018. za klijenta Run Croatia.

P.hr/I.Grgić