e-Privredni

A+ A A-

Odabrani SoMo Borci 2018.

Šesti put zaredom na Weekend Media Festivalu u Rovinju proglašeni su dobitnici SoMo Borca, najvažnije digitalne nagrade. Prvi je put dodjela održana u velikoj dvorani Weekenda pred više od 500 gledatelja. Radove je ocjenjivao stručni žiri sastavljen od digitalnih stručnjaka iz najboljih agencija regije.

“Ove smo godine vidjeli jako zanimljiv trend - puno malih agencija koje su finalisti ili pobjednici, a koje su pokazale jako dobre radove. Vidjeli smo i nekoliko kampanja koje su toliko nabijene emocijama da su mnogima u dvorani zasuzile oči. Kao i svih ovih godina, i na šestom smo SoMo Borcu dobili presjek regije kao i nagovještaj trendova koji nas očekuju u 2019. godini“, rekla je Ružica Vrdoljak Ličina iz organizacije SoMo Borca.

Nagrade SoMo Borac dobila je Web burza za web-stranicu koju su radili za Vipnet. CM godine je Ivana Mijatović iz Pionira za projekt rađen za Frikom, a SoMo Tech je Delta Reality i Tumpić/Prenc za projekt koji su radili za Svetvinčenat. Nagradu Somoritanac dobila je Agencija 101 za projekt koji su radili za Unicef, a  Viralni blockbuster dobila je agencija Ovation BBDO za Nectar. SoMo Borac za digitalni miks dobila je agencija Bruketa & Žinić & Grey za projekt Croatia osiguranje, dok je nagradu za content također je dobio Ovation BBDO za kampanju za Nectar. Nagradu SoMo App dobio je Infinum za aplikaciju koju su radili za Sandoz, a SoMo Social nagradu odnijela je agencija Saatchi & Saatchi za kampanju koju su radili za Janu.

K.S./PV

Privredni vjesnik d.o.o. Kačićeva 9 Zagreb