e-Privredni

A+ A A-

BalCannes 2018 - najbolja agencija Señor

Čak 51 reklamna agencija iz regije konkurirala je na BalCannes reviji održanoj u sklopu 11. Weekend Media Festivalu u Rovinju. Stručni žiri sastavljen od 25 eksperata (oglašivača, agencija i novinara) iz cijele regije u jakoj konkurenciji izabrao je najbolje projekte Adriatic regije i dodijelilo nagrade najboljima od najboljih. I ove godine imali smo priliku saznati kako na iste projekte gledaju oglašivači, agencije i novinari, a svaki od tih žirija dodijelio je nagradu najboljim projektima prema svome izboru.

Najbolja agencija BalCannesa je zagrebački Señor. McCann Beograd osvojio je nagradu za projekt The Red Thread, koji je proglašen najboljim projektom BalCannesa. Žiri oglašivača najboljim je proglasio The real-life Escape Room, projekt Agencije 101. Posebnu nagradu žirija novinara osvojila je agencija Imago Ogilvy za projekt Odljev duhova prošlosti. Najboljim projektom prema mišljenju agencijskog žirija proglašen je Deepest Instagram Profile agencije Saatchi & Saatchi Croatia dio Publicis grupe. Nagradu za najbolji projekt koji je realiziran na više tržišta regije osvojio je The Shiny Munchmallow agencije Ovation BBDO iz Beograda.

Uz agencije Señor na listi top 5 agencija po bodovima našle su se i Agencija 101, Imago Ogilvy, Leo Burnett Belgrade te Saatchi & Saatchi Croatia dio Publicis grupe. Uz njih, u selekciju najboljih projekata Adriatic regije izabrani su i projekti agencija: BBDO Zagreb, Bruketa & Žinić & Grey, Communis, Degordian, Direct Media, LUNA\TBWA, McCann Beograd, McCann Podgorica, McCann Zagreb, Ovation BBDO, Publicis Slovenia, Publicis Belgrade, Studio Sonda te Švicarska. Upravo su predstavnici ovih agencija prezentirali svoje najbolje kampanje pred dupkom punom dvoranom Weekend Media Festivala.

K.S./PV

Privredni vjesnik d.o.o. Kačićeva 9 Zagreb