e-Privredni

FOTOGALERIJA: ZBF 2018

A+ A A-

Ženska perspektiva

Udruga za razvoj poduzetništva Perspektiva iz Lipika najavila je novi regionalni projekt Ženska perspektiva kako bi se poduzetnicama iz nerazvijenih područja Hrvatske pomoglo u razvoju i jačanju njihovih poduzetničkih aktivnosti. Na javni poziv mogu se javiti poduzetnice iz Virovitičko-podravske, Brodsko-posavske, Vukovarsko-srijemske, Bjelovarsko-bilogorske, Požeško-slavonske, Sisačko-moslavačke i Osječko-baranjske županije. Namijenjen je ženama koje se bave poljoprivrednom proizvodnjom, agroturizmom, izradom rukotvorina te tradicionalnih suvenira i proizvoda korištenih u domaćinstvu, nastojeći time očuvati hrvatsku gastronomsku tradiciju i kulturnu baštinu.

“Iako u nerazvijenim područjima Hrvatske postoji velik interes i potencijal žena za pokretanje poduzetničkih aktivnosti, prepreka im je nedostatak inicijalnog kapitala koji im onemogućuje obuhvaćenost Mjerama ruralnog razvoja, mala veličina te izrazito lokalno tržište na kojem trenutačno posluju. Zato putem Ženske perspektive želimo iskoristiti njihov poduzetnički potencijal te im pomoći da iz proizvođača za vlastite potrebe izrastu u komercijalne proizvođače, usvoje tržišna razmišljanja, poduzetničke i socijalne vještine za uspješno poslovanje te postignu uvjete za korištenje mjera iz Programa ruralnog razvoja”, kaže Tomislav Lneniček, predsjednik udruge Perspektiva i pokretač projekta.

Dvogodišnji projekt

Voditeljica projekta Dragica Karajić najavljuje kako će se, uz edukacijske radionice, organizirati i studijsko putovanje u Istru i rad s uspješnim udruženim istarskim poduzetnicama, mentorski rad stručnih savjetnika te promocija njihovih proizvoda na novoj web prodajnoj stranici. “Tijekom trodnevnog boravka u Istri u listopadu ove godine, poduzetnice iz ruralnih krajeva moći će učiti na temelju najboljih primjera istarskih poduzetnica iz mreže BPW Pula”, ističe Dragica Karajić.

Projekt Ženska perspektiva provodit će se tijekom 2018. i 2019. godine, a u potpunosti ga sa 250.000 dolara financira The Coca-Cola Foundation, kaže Ana Kljaić Balenović iz Coca-Cole. “U Hrvatskoj je Coca-Cola prepoznala činjenicu da se teško pokreću i potiču pozitivne poslovne promjene, posebno u Slavoniji. Zbog svog ekonomskog i socijalnog statusa građani se tamo nerado upuštaju u poduzetništvo. A upravo je to ključ razvoja, posebno za zemlju koju napušta mnogo mladih žena. Istovremeno, blago njihovih tradicionalnih običaja i plodne zemlje može biti pretvoreno u proizvode po kojima i turistički Hrvatska može biti prepoznata diljem svijeta. Zato našim poduzetnicama želimo pomoći da razvojem socijalnih i poduzetničkih vještina, međusobnim umrežavanjem ideja i poslova stvore vlastiti brend s kojim će zaposliti i sebe i svoje mještane te svoj kraj pretvoriti u područje poslovnih prilika”, ističe Ana Kljajić Balenović.

Sve o projektu Ženska perspektiva detaljnije se može naći na www.perspektiva.hr, a kandidatkinje za program mogu se prijaviti do 20. lipnja na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. . 

Krešimir Sočković

Privredni vjesnik d.o.o. Kačićeva 9 Zagreb