e-Privredni

A+ A A-

Jadrolinija po mjeri putnika

U Rijeci je predstavljen projekt E-Jadrolinija: Jadrolinija po mjeri putnika. Po prvi put u pomorskom prometu u Hrvatskoj uvodi se princip ENC uređaja. Riječ je o mogućnosti otvaranja prepaid računa, a ovim projektom Jadrolinija staje uz bok svjetskim liderima u pomorskom prijevozu putnika i vozila.

Naime, s početkom ožujka otočani će na svoje otočne iskaznice moći uplatiti željeni novčani iznos (otvoriti prepaid račun) te se s iskaznicom ukrcavati na brodove Jadrolinije bez kupnje karte u agenciji što je dosad bilo moguće samo za otočane koji imaju pravo na besplatan prijevoz. Projekt u prvoj fazi kreće s trajektnim linijama Split – Supetar, Zadar –Preko i Biograd – Tkon, a do kraja ožujka bit će primijenjen na sve linije koje održava Jadrolinija.

Za travanj pak najavljena je opcija otvaranja prepaid računa za neotočane te je premijerno predstavljen novi brend Jadrolinije, kartica Jadrolinija2Go. Radi se o beskontaktnoj kartici kojom putnik koristi uplaćena novčana sredstva za plaćanje putne karte prilikom ukrcaja na brod. Ovu će karticu sve fizičke i pravne osobe moći zatražiti u agencijama Jadrolinije početkom travnja te time uživati pogodnost izravnog ukrcaja na brod.

Zaključno, kao dio projekta, za kraj svibnja odnosno prije početka turističke sezone, Jadrolinija će omogućiti online kupnju karata za trajektne linije, koja je dosad bila moguća samo za katamaranske linije.

"Riječ je o čitavom nizu aktivnosti kojima će se u narednom razdoblju unaprijediti usluge koje Jadrolinija pruža svojim putnicima. Projekt će rezultirati smanjivanjem redova čekanja u agencijama i gužvi u pristaništima, lakšim i bržim ukrcajem putnika, ukupnim dodatnim komoditetom za sve putnike, a slijedom navedenog konkurentnom, modernom i efikasnijom Jadrolinijom", istaknuo je predsjednik Uprave Jadrolinije Alan Klanac.

Privredni vjesnik d.o.o. Kačićeva 9 Zagreb