Orange&Green - Kako ojačati imunitet i ukloniti alergije?

8. veljače 2019.

Problem nedostatka vremena za spravljanje hrane postaje planetarni trend te jedan od glavnih negativnih produkata globalizacije. Hiperdinamični način života, u kombinaciji s poslovnim i emotivnim stresom, mijenja prehrambene navike suvremenoga urbanog čovjeka. U gradovima živi sve više ljudi i čovjek se sve manje hrani kod kuće, a vrste hrane dramatično su izmijenjene u kratkom razdoblju. Dodaci prehrani dobivaju na ultimativnoj važnosti jer je prehrana izgubila ravnotežu. Ovo su temeljne ideje začetaka tvrtke Orange&Green, koju je Danijela Balikić sa suprugom Anđelkom pokrenula 2013. godine, a registrirana je za istraživanje i razvoj te proizvodnju homogeniziranih prehrambenih pripravaka i dijetetske hrane te proizvodnju pripremljene hrane za kućne ljubimce. Nakon godina priprema i istraživanja tržišta, početkom 2016. godine, izgrađen je i laboratorij za istraživanje i razvoj u Marijancima kraj Osijeka, koji surađuje s prestižnim hrvatskim institucijama.

"Tu se eksperimentira, prokušavaju formule pripravaka, koristeći savjete i upute znanstvenika sa Zavoda za mljekarstvo Prehrambeno-tehnološkog fakulteta Sveučilišta u Osijeku te Katedre za nutricionizam istog fakulteta. Uz savjete sa Zavoda za farmaceutsku tehnologiju Farmaceutsko-biokemijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, testirano je i laboratorijski ispitano više proizvoda u klasi dodataka prehrani za  jačanje imuniteta i detoksikaciju ljudskog ili životinjskog organizma. Otvoren je i registriran farmaceutski proizvodni pogon u Zagrebu, gdje je u lipnju 2017. započela proizvodnja Imunoalfe, tableta kozjeg i kobiljeg mlijeka s dodatkom pet ljekovitih biljaka“, rekla je vlasnica i direktorica tvrtke Orange&Green Danijela Balikić, koja je istaknula kako je u pripremi još šest različitih proizvoda, koncepcijski već zgotovljenih, a koji će tržišnu promociju doživjeti iduće godine.

„Radi se o vrlo inovativnim proizvodima za anuliranje stresa, detoksikaciju organizma i jačanje imuniteta, na apsolutno prirodnoj osnovi. Proces podizanja proizvoda veoma je složen i mogu reći da od prepoznavanja potreba tržišta, artikuliranja poslovne ideje, njene tehnološke valorizacije te formule izvedivosti i pravnih procedura, pa do dizajna, promotivnih aktivnosti i stavljanja u prodaju, zna proteći minimalno dvije godine, pa i više“, kaže Danijela Balikić.

Osnovni kreativni i logistički tim Orange&Greena broji desetak ključnih osoba, među kojima su zastupljena područja nutricionizma, biotehnologije, farmaceutike, industrijskog i grafičkog dizajna, međunarodnog poslovanja, prava i međunarodnih odnosa, IT tehnologije, programiranja, retail marketinga te upravljanja poslovnim sustavima. Riječ je visokoobrazovanim osobama s višegodišnjim ili višedesetljetnim ekspertnim iskustvom.

 „Planovi nas nose prema podizanju novih proizvoda i usavršavanju postojećih. U vertikalnom presjeku cilj nam je izlazak na tržište Europske unije i na svjetsko tržište. Pretpostavka za oboje najsuvremenija je tehnologija, pa smo se stoga odlučili na nabavu nove opreme za kapsuliranje. Ona će svojom tehnološkom komponentom pridonijeti realizaciji zacrtanih poslovnih planova. Isto tako, plan je da naša druga obiteljska tvrtka osuvremeni i podigne farmu muznih koza i kobila u Slavoniji kako bismo bili potpuno sirovinski neovisni kad je riječ o kozjem i kobiljem mlijeku u prahu. Istodobno, ovi visokovrijedni proizvodi traženi su na stranim tržištima, pa ćemo na njih i plasirati, rekla je Danijela Balikić.

Ilijana Grgić