HTZ nominiran za najbolju nacionalnu turističku organizaciju

17. lipnja 2019.

Foto: Shutterstock

Hrvatsku turističku zajednicu nominirao je Virtuoso, vodeće udruženje organizatora putovanja u segmentu luksuznog turizma, za najbolju nacionalnu turističku organizaciju na svijetu u sklopu 2019 Virtuoso Award, odnosno u kategoriji Tourism Board of the Year.  Nominirane su još i nacionalne turističke organizacije Švicarske, Australije, Novog Zelanda i Slovenije, a pobjednik će biti objavljen 12. kolovoza 2019. u sklopu Virtuoso Travel Weeka, najznačajnijeg turističkog događanja na američkom kontinentu.

"Svaka nominacija, koja je rezultat našega kvalitetnog rada, izuzetno nas veseli, a posebice nominacija renomiranog udruženja poput Virtuosa. Priznanje je to svim vrijednim kolegama i zaposlenicima HTZ-a te svim turističkim djelatnicima diljem Hrvatske. Ova nominacija dodatno potvrđuje odličnu poziciju Hrvatske na velikome američkom tržištu s kojeg nas svake godine posjećuje sve više turista, a još bolje trendove očekujemo nedavnom uspostavom izravnog leta Philadelphia - Dubrovnik", rekao je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić dodavši da će hrvatska turistička ponuda na američkom tržištu biti još vidljivija jer uskoro s radom započinje, uz postojeći ured u New Yorku, novi ured u Los Angelesu.

Dodajmo kako se Hrvatska na američkom tržištu nalazi među top pet rastućih destinacija, što potvrđuje i snažan rast turističkog prometa u posljednjih nekoliko godina.

Naime, tijekom prošle godine u Hrvatskoj je s tržišta SAD-a ostvareno oko 585.000 dolazaka i 1,6 milijuna noćenja, što u odnosu na 2017. godinu predstavlja rast od 22 posto u dolascima i 18 posto u noćenjima.

Pozitivni trendovi zadržani su i u dosadašnjem dijelu ove godine tijekom kojeg je ostvareno više od 190.000 dolazaka i 500.000 noćenja američkih turista, što predstavlja rast od 14 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Navedeni rezultati pozicioniraju SAD kao najznačajnije daleko emitivno tržište za Hrvatsku.

Virtuoso predstavlja mrežu najboljih američkih luksuznih turističkih agencija koja broji više od 17.500 savjetnika širom svijeta te godišnjim prometom koji iznosi više od 23,7 milijardi američkih dolara.

Mreža Virtuoso uključuje više od 1.700 partnera među kojima su vrhunski hoteli i odmarališta, turoperatori, avioprijevoznici, agencije, a osnovni je cilj mreže klijentima ponuditi detaljno isplanirana i nezaboravna putovanja.

P.hr