Hrvatski turizam dobio dvije nagrade na sajmu ITB China
Foto: HTZ
Hrvatska turistička zajednica predstavlja hrvatsku turističku ponudu na poslovnom sajmu ITB China, koji se održava u Šangaju do 17. svibnja. Hrvatska ponuda predstavlja se u sklopu velikog štanda European Travel Commisiona, gdje svoju ponudu predstavljaju 23 europska subjekta, među kojima i Europska prijestolnica kulture Rijeka 2020. te TZ grada Zagreba. Sajam je obišao direktor HTZ-a Kristjan Staničić koji se susreo s predstavnicima kineskoga turističkog sektora i preuzeo nagrade za hrvatski turizam.
Nastup na sajmu ITB China vrlo je značajan, posebice u godini koja je proglašena hrvatsko-kineskom godinom kulture i turizma, kaže direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić. "Zbog toga smo zajedno organizirali posebno predstavljanje Rijeke kao Europske prijestolnice kulture 2020. godine jer je kulturni turizam jedan od najtraženijih proizvoda na velikome kineskom tržištu. Izuzetno nas veseli i što naši ključni partneri javljaju da je zanimanje za hrvatskim destinacijama u kontinuiranom porastu što potvrđuje i turistički promet ostvaren s tržišta Kine u dosadašnjem dijelu godine, a koji je u porastu od oko 60 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine", dodaje Staničić.
U sklopu sajma održana je svečana dodjela nagrada It's My World Travel Awards 2019, a Hrvatska je osvojila nagradu u kategoriji Amazing Travel Experiences of the Year, i to za doživljaj filmske ture Igre prijestolja u Dubrovniku. Riječ je o priznanjima koje dodjeljuju ITB China i specijalizirani turistički portal Qyer namijenjen kineskim turistima. Qyer se pozicionirao kao iznimno popularna kineska i svjetska platforma koja nudi usluge putovanja, koju koristi više od 100 milijuna ljudi diljem svijeta.
Predstavništvo HTZ-a u Šangaju sudjelovalo je i na ETOA radionici održanoj uoči ITB-a na kojoj se direktorica Predstavništva Franka Gulin susrela s više od 25 turoperatora i kineskih medija. „Dojmovi s radionice su sjajni, bili smo definitivno među najtraženijim turističkim destinacijama radionice, a svi se zanimaju za duže ture i produljenje broja noćenja u Hrvatskoj. Činjenica da su nas ključni kineski kreatori javnog mnijenja odabrali za nagradu Best Travel Experience dovoljno govori o značaju Hrvatske kao jednog od najbrže rastućih tržišta za kineske turiste. Ta nas nagrada veseli jer upućuje na to da Hrvatska postaje popularno odredište i za kineske turiste mlađe populacije što je svakako odmak od klasičnog tipa turista koji nas posjećuje i u skladu je s našom strategijom usmjerenom na ovo tržište“, naglasila je Gulin.
U sklopu sajma ITB China održana je i svečana dodjela nagrada CTW Chinese Welcome Award, koju od 2004. godine dodjeljuje organizacija China Outbound Tourism Research Institute. Hrvatska turistička zajednica, zajedno sa Slovenskom turističkom organizacijom, osvojila je prestižnu CTW nagradu za projekt Experience Croatia, Feel Slovenia u kategoriji Internet & Media. Nagrade se dodjeljuju po 16. put u ukupno pet kategorija: inovacije proizvoda, internet/mediji, kvaliteta usluge, marketing, ukupna izvedba. COTRI će promovirati pobjednike putem vlastitih komunikacijskih kanala i društvenih mreža, a ove je godine zaprimljen rekordan broj kandidatura, odnosno njih 67. COTRI je jedan od vodećih neovisnih istraživačkih instituta na svijetu za savjetovanje, istraživanje, informiranje, obuku i procjenu kvalitete u vezi s kineskim tržištem odlaznog turizma.
Hrvatska se delegacija susrela i s predstavnicima kineske platforme Mafengwo, koja predstavlja kombinaciju Facebooka i Trip Advisora te s predstavnicima agencije Travel Link, jedne od najboljih agencija koje se bave marketingom u turizmu. O mogućnostima suradnje razgovaralo se i s predstavnicima agencije Tongchengom, treće po veličini online agencije u Kini, ali i sa predstavnicima media buying agencije Hy Link, prve kineske neovisne agencije koja među svojim brojnim klijentima ima i turistički brend SAD-a.