Hrvatski prozvođači voća i povrća na Fruitlogistici u Berlinu

6. veljače 2019.

Shutterstock

Na Međunarodnom sajmu voća i povrća Fruitlogistica 2019, koji se održava od 6. do 8. veljače u Berlinu, u organizaciji Hrvatske gospodarske komore nastupa i šest hrvatskih tvrtki. Predstavljaju se tvrtke Fragaria, Rabo, Primacošped, Veemee, Simpak usluge i OPG Balić.

Ovo je jedan od najvećih sajmova voća i povrća u svijetu i zato je važno da na njemu promoviramo hrvatske tvrtke, kaže potpredsjednik HGK za poljoprivredu i turizam Dragan Kovačević. “U prvih deset mjeseci prošle godine izvezli smo voća u vrijednosti od oko 30 milijuna eura te nešto više od 35 milijuna eura proizvoda od voća i povrća. To pokazuje da imamo puno potencijala za rast, a ovaj je sajam idealna platforma za pronalazak međunarodnih partnera za izlazak na nova tržišta”, kaže Kovačević.

Vlasnik OPG-a Balić Marijan Balić bavi se proizvodnjom češnjaka i ratarskih kultura, a na sajmu izlaže prvi put predstavljajući novi proizvod - crni češnjak.

"Vjerujemo da se možemo solidno pozicionirati jer je riječ o relativno novom proizvodu koji se pojavio na svjetskoj sceni, a potražnja za njim raste iz godine u godinu. Trenutno ne izvozimo, ali se nadamo da ćemo nakon sajma ostvariti kvalitetne kontakte koji će dovesti do inozemnog plasmana“, smatra Balić. Dodao je i da mu je glavni cilj što bolje se prezentirati na inozemnom tržištu i ostvariti poslovne kontakte.

Fragaria izlaže na sajmu drugi put predstavljajući svoje jabuke i salate, kaže njen komercijalni direktor Damjan Spajić. "Konkurentnost postižemo kvalitetom i svježinom proizvoda iz vlastite proizvodnje, u skladu s najvišim standardima dobre poljoprivredne prakse. Od ukupne proizvodnje izvozimo oko 35 posto. Cilj nam je ugovaranje novih poslovnih prilika te predstavljanje proizvoda inozemnom tržištu“, kaže Spajić.

Na ovogodišnjem sajmu Fruitlogistica izlaže više od 3000 tvrtki iz 130 zemalja.

P.hr