Hrvatska tvrtka u industriji zabave širi se i u Kinu

30. svibnja 2019.

Gaming industrija u svijetu prerasla je sve ostale industrije zabave. U tom svijetu ima posla i za domaće tvrtke.

U Zagrebu se nedavno održalo četvrto izdanje najvećeg B2B gaming spektakla u ovom dijelu Europe. Muzej suvremene umjetnosti je otvorio vrata brojnim obožavateljima e-sporta i prateće industrije, a natjecatelji i posjetitelji su uz natjecanje u igri Counter Strike imali priliku  sudjelovati i u konferenciji Good Game, na kojoj će svoja iskustva i lekcije, najbolje poslovne slučajeve u business developmentu, prodaji, marketingu, zapošljavanju i internim procesima prenijeti brojni domaći lideri iz Googlea, Reebota, Algebre, Nanobita, EliteFita, Nordeusa i Gamepiresa.

Good Game Global nastao je 2016. godine iz ljubavi prema gamingu. Prvi turnir organizirao je osnivač i CEO Nikola Stolnik kako bi amaterskim igračima omogući pravi doživljaj e-sporta. Nakon zagrebačkih turnira, uslijedio je i turnir u Pragu, a Good Game je prepoznat i kao novi način employer brandinga.

Popularnost ovog načina zabave sve je veća u svijetu. Najpoznatiji profesionalci već su prerasli po prihodima i značaju i najveće sportske zvijezde. Iako je koncept Good Gamea nešto drugačiji on je ipak prilika da se timovi kolega koji inače vole igre na poslu druže i izvan radnog vremena, razvijaju timski duh ali i na trenutek dožive tretman i uvjete i publiku u kojima igraju vrhunski svjetski igrači u e-sportovima.

Krešimir Sočković