Hrvatski Carwiz se franšizno širi

15. veljače 2019.

Za širenje poslovanja na globalnoj razini putem franšize odlučila se renta a car tvrtka Carwiz rent koja je potpisala franšizni ugovori s pet međunarodnih tržišta - Grčkom, Bosnom i Hercegovinom, Latvijom, Ciprom i Srbijom, tri nova ugovora u završnoj su fazi i bit će gotovi u prvom kvartalu ove godine, dok u idućih godinu dana slijedi franšizno pozicioniranje Carwiza na dodatnih desetak.

Priča o Carwizu jednostavna je, a opet drukčija. Krešimir Dobrilović krenuo je prije dvije godine u samostalne poslovne vode, i to na temelju dugogodišnjeg iskustva rada u rent a car branši. Interes međunarodnih tržišta za poslovni koncept Carwiza započeo je prije godinu i pol tijekom održavanja Međunarodnog sajma turizma u Londonu, dok je dodatna potvrda stigla na prvom samostalnom izlaganju Carwiza na WTM-u u Londonu prošle jeseni, kada je interes za ovaj brend i rad pod tim konceptom iskazalo dvadesetak rent a car kuća iz svijeta. Između ostalog, i tržišta poput Vijetnama, Brazila, Maroka.

„U trenutku kad su se vodili prvi razgovori, današnji je rasplet događaja nalikovao svojevrsnoj znanstvenoj fantastici. Shvativši da tržište iznimno pozitivno reagira na našu filozofiju brenda i poslovanja, nismo se zadržali na zadovoljstvu zbog dobivenih komplimenata. U kratkom roku okupili smo stručni tim čiji je jedan od glavnih ciljeva bio plasman franšiznog poslovanja te usavršavanje svih aspekata ponude. Ekipiranjem i izradom svih modela plasmana krenuli smo u osvajanje globalnog tržišta. Lagao bih kad bi rekao da je bilo jednostavno. Ipak, uspjeli smo“, rekao je predsjednik Uprave Carwiza Krešimir Dobrilović te istaknuo kako su svojim poslovanjem dokazali da i domaće tvrtke mogu postati bitan faktor na globalnom tržištu. Hrvatska rent-a-car tvrtka širi svoj oblik poslovanja po sustavu ključ u ruke širom svijeta.

Ilijana Grgić